Diete

Săptămâna a doua în dieta Rina!

Posted on in Diete

În ultimul articol v-am prezentat prima săptămână din dieta Rina și meniul ce l-am avut în fiecare zi din acea săptămână. Azi am revenit cu săptămâna a doua.

Cea de-a doua săptămână din dieta Rina

Dacă în urmă cu o săptămână cântăream 82,4 kg, săptămâna a doua am început-o cu 79 kg. S-au dus ușor 3,4 kg, dar încă mai e mult până să-mi ating țelul.

Iată meniul meu din săptămâna a doua!

Ziua 8- Vitamine – 18 Iunie 2018 
Apa minune
Mic dejun: Pepene verde
Gustare: 2 banane
Prânz: un avocado și două roșii
Gustare: supa cremă de legume și semințe de floarea soarelui
Cină: 25 gr. de migdale
Ziua 9 – Proteine – 19 Iunie 2018

Apa minune
Mic dejun: un bol de căpșuni
Gustare: 4 piersici turtite
Prânz: 100 gr de brânză de vaci și 70 gr. de telemea cu avocado, roșie, salată verde și câteva măsline + 40 gr pâine
Cina: 100 gr. iaurt

Ziua 10 – Amidon – 20 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: milkshake de căpșuni cu lapte de migdale
Gustare: o banana și 2 piersici turtite
Prânz: un tortilla wrap cu fasole, ceapă, ardei, ciuperci și pastă de avocado cu roșii
Cina: fasole cu legumele de la prânz

Ziua 11 – Carbohidrați – 21 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: o banană și 3 piersici turtite
Gustare: 2 mere
Prânz: paste (120 gr) cu varză călită
Cina: o gogoașă cu zahăr (50 gr) și o gogoașă cu ciocolată (70 gr) + 40 gr ciocolată amăruie 85% cacao

Ziua 12 – Vitamine – 22 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: Pepene roșu
Gustare: 3 felii de ananas
Prânz: ciuperci la cuptor cu un avocado și o roșie
Gustare: Pepene rosu
Cina: o rodie și 25 gr de caju

Ziua 13 – Proteine – 23 Iunie 2018

Apa minune
Mic dejun: 2 piersici turtite și o nectarină
Gustare: Pepene rosu
Prânz: 2 bucăți de pește file ( făcut la cuptor), conopidă, brocolii și ciuperci călite cu ceapă + o felie de pâine
Cina: jumătate din prânz, dar fără pâine.

Ziua 14 – Amidon – 24 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: 3 felii de ananas
Gustare: 2 banane
Prânz: ciorbă de fasole cu ceapă verde și o felie de pâine cu humus și roșii
Cina: 200 gr de fasole bătută cu castraveți murați

A doua săptămână a trecut și ai fără să trișez. Vorbesc de trișare pentru că în săptămânile ce vor urma voi mai călca strâmb, însă în ciuda acestor trișări, reușesc să mă mențin.
Pentru a avea un corp sănătos nu e suficient să ai grijă ce și cum mănânci, am început de vineri să merg la sală. Mi-am făcut abonament pentru că curând voi intra în vacanță de la școală și voi avea mai mult timp liber. Pentru moment voi merge la sală doar în weekend, sper că după ce voi lua vacanța de la colegiu să merg măcar de 4 ori pe săptămână.
Trebuie să fiu nășică suplă în August 😉
Cea de-a doua săptămână de dietă am încheiat-o cu 78,9 kg. Deci doar 100 gr s-au dus, asta în condițiile în care după ultima zi de amidon am avut un plus de 800 gr. Eu sunt mulțumită și continui 🙂
Aici puteți găsi meniurile din săptămâna a treia!
Pe curând!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *