Meniurile din săptămâna a treia de dietă Rina!
Diete

Meniurile din săptămâna a treia de dietă Rina!

Posted on in Diete
Am avut atât de multe tentative de a ține această dieta cât mai mult timp și mai mereu am renunțat. Recordul a fost de 3 săptămâni. Spun a fost pentru că de acestă dată am ținut dieta mult mai mult.
În ultimul articol v-am prezentat rețetele din cea de-a doua săptămână de dietă Rina. Azi am revenit cu cele din cea de-a treia săptămână.
Cea de-a treia săptămână din dieta Rina

Am început acestă săptămână cu 78,9 kg. Am trișat rău de tot într-o zi de vitamine, dar chiar și așa am avut un minus frumușel. Citiți articolul până la final să aflați cât am dat jos în a treia săptămână de dietă.

Iată meniul meu din cea de-a treia săptămână!

Ziua 15 – Carbohidrați – 25 Iunie 201
Apa minune
Mic dejun: 5 piersici turtite
Gustare: 5 caise și 35 gr de migdale
Prânz: pâine de casă făcută din 250 gr făină și zacuscă
Cina: 100 gr de sărățele și 40 gr ciocolată neagră(85% cacao)
Ziua 16 – Vitamine – 26 Iunie 2018

Apa minune
Mic dejun: pepene rosu
Gustare: 2 banane și 25 gr de caju
Prânz: un avocado cu roșii
Gustare: o banană
Cina: supă cremă de legume (morcovi, ardei, ceapă, pătrunjel, conopidă și brocolii)

Ziua 17 – Proteine – 27 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: 2 banane
Gustare: 2 pere și câteva bucatele de pepene galben
Prânz: o lipie cu omletă din 2 ouă prăjite fără ulei + legume (ciuperci, ardei și ceapă) călite într-o lingură de ulei și roșii
Cina: un ou fiert și câteva roșii la care nu am apucat sa fac poza 

Ziua 18 – Amidon – 28 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: Pepene rosu
Gustare: Înghețată din banane cu lapte de migdale, 20 gr migdale și nucă de cocos presărată pentru decor
Prânz: o felie de pâine cu humus și roșii + porumb fiert
Cina: salată cu ridichi, roșii, avocado salată verde și porumb

Ziua 19 – Carbohidrați – 29 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: o pară
Gustare: 4 nectarine și 25 gr migdale
Prânz: plăcintă cu varză ( am făcut aluatul din 500 gr de făină și mi-au ieșit 4 buc, eu am mâncat una și jumătate, deci aproximativ 200 gr)
Cina: 2 gogoși cu gem (120 gr) și 40 gr ciocolată (85% cacao)

Ziua 20 – Vitamine – 30 Iunie 2018

Apa minune
Mic dejun: un măr și o pară
Gustare: o rodie
Prânz: un bol de supă cremă din legumele permise cu 25 gr de semințe de floarea soarelui
Gustare 1: o portocală și 2 clementine
Gustare 2: o felie de pepene rosu, o felie de pepene galben și câteva cireșe
Cina: pepene rosu

Ziua 21 – Proteine – 1 Iulie 2018 

Mic dejun: 3 felii de ananas
Gustare: o portocală și 25 gr de migdale
Prânz: o shaorma de pui făcută într-o pitta cu ciuperci, ardei, ceapă, roșii și castraveți ( am folosit 250 gr pui)
Cina: grătar din piept de pui (125 gr) cu ridichi și castraveți

În acestă săptămână am început să trișez. Cred că e și din cauza faptului că în săptămâna a doua am pierdut doar 100 gr și deja mi-a cam scăzut motivația. Am trișat destul de grav într-o zi de vitamine.
Per total am încheiat săptămâna a treia de dietă cu o greutate de  76,9 kg, ceea ce înseamnă cu minus de 2 kg. După 3 săptămâni am scăpat de 5,4 kg, ceea ce e wow. Îmi place mult această dietă, de fapt mai bine spus, acest stil de viață. Sper să fac din el un stil de viață și nu doar o dietă de moment.
Aici găsiți meniurile din cea de-a patra săptămână de dietă Rina!
Pe curând!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *