Diete

Prima săptămână de dietă!

Posted on in Diete

11 Iunie 2018 a fost ziua în care am spus STOP la a mânca habotnic și am început dieta Rina. Vă spuneam în articolul de aici, cum am cunoscut-o eu pe Rina. Azi sunt mai mult de 30 de zile de când sunt la dieta, dar pot să spun că nu multe sunt zilele în care am simțit că sunt într-adevăr la dietă. Permisivitatea acestui regim îmi dă libertate la a mânca mai tot ce îmi doresc, însă în zile sau la mese diferite. Am libertatea de a mânca inclusiv tort, înghețată sau clătite.

Explicarea pe scurt a dietei Rina

Vă spuneam în articolul de aici, că dieta Rina se bazează pe 4 zile care se tot repetă.

  • Proteine. Meniul în ziua de proteine poate include carne, lapte sau ouă.
  • Amidon. Meniul în ziua de amidon poate fi alcătuit din legume bogate în amidon, gen: cartofi, fasole, mazăre, năut, orez, etc.
  • Carbohidrați. În ziua de carbohidrați putem mânca la prânz paste, diverse cereale sau aluaturi (pizza, biscuiți, grisine, baghete), iar la cine ne putem răsfăța cu tort, prăjitura, biscuiții sau alte dulcegării și obligatoriu 40 gr. ciocolată amăruie (80% cacao). Pentru cei ce nu sunt fani dulciuri, pot opta pentru saleuri sau biscuiți sărați la cina carbo, însă ciocolata amăruie e obligatorie și pentru ei.
  • Vitamine. În acestă zi sunt permise doar legume și fructe.

Fiecare zi începe cu un pahar de apă călduță în care s-a adăugat sucul de la o jumătate de lămâie și o linguriță de miere. Acestă băutură mai poartă denumirea și de apa minune. La o jumătate de oră după acestă băutură poate fi luat micul dejun, compus din fructe. Din 2 în 2 ore până la prânz puteam să mâncăm fructe. Între prânz și cină nu sunt permise gustările. Cina nu trebuie luată mai târziu de ora 20.

În zilele de proteine, trebuie să existe un interval de minim 4 ore între prânz și cină. În zilele de amidon și carbohidrați, pauza între prânz și cină trebuie să fie de minim 3 ore. În zilele de vitamine se poate mânca din 2 în 2 ore, întru cât meniul e compus doar din legume sau fructe, crude, fierte sau pregătite la aburi, fără sare sau ulei.

Prima săptămână din dieta Rina

Am început dieta într-o zi de luni. Cred că e mai mult psihologică acestă alegere, dar așa a fost să fie. 82,4kg indicate de cântar, nu mi-au mai permis să stau prea mult pe gânduri, așa că am purces la treabă.

Ziua 1- Proteine – 11 Iunie 2018 
Apa minune
Mic dejun: 2 mere
Gustare: 2 banane
Pranz: 2 oua fierte cu salata verde, rosii, avocado si o lingura de ulei de masline + o jumatate de felie de paine
Cina: un ou fiert

Pentru că i-am dat un șoc organismului, după această zi am avut un minus de 1,3 kg. Urmează ziua de Amidon.

Ziua 2- Amidon – 12 Iunie 2018

6:00-Apa minune
6:30-Un bol de capsuni
10:00-2 banane si o felie de pepene galben (nu am poză)
Pranz: Pilaf de orez cu ciuperci, ardei si morcovi + un porumb fiert + 3castraveti murati + o jumatete de felie de paine prajita
Cina va fi: doar jumătate din pilaful de la prânz!

Ziua 3- Carbohidrați – 13 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: 2 piersici turtite si 25 gr midgale
Gustare ( nu am poza): 2 mere
Prânz: o bagheta 210gr cu zacuscă și roșii
Cina: 150gr biscuiți +40 gr ciocolata neagra 80%

Ziua 4 – Vitamine – 14 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: Un bol de capsuni cu 25 gr migdale
Gustare: 2 piesici turtite si 2 caise
Pranz: supa crema de legume (mocovi, patrunjel, telina, ceapa, brocolii, ciuperci) + spanac cu usturoi
Gustare: milkshake de banana cu lapte de migdale
Cina: 4 caise și 25 gr de migdale

Ziua 5- Proteine – 15 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: Budinca de chia cu lapte de migdale si o banana
Gustare: 2 caise si 2 pirsici turtite
Pranz: supa crema de legume cu 20 gr de cascaval ras + 120 gr de telemea cu spanac, rosii si o felie de paine prajita
Cina: 100 gr de brânză de vaci cu o roșie

Ziua 6- Amidon – 16 Iunie 2018

Apa minune
Mic dejun: o banană si o portocală
Prânz: cartofi fierti (250gr) cu o lingura de ulei, sare, piper si oregano + ardei copt si o felie de paine
Cina: jumătate din prânz, fără pâine

Ziua 7- Carbohidrați – 17 Iunie 2018 

Apa minune
Mic dejun: o felie de pepene galben si o portocala
Gustare: 2 mere
Pranz: 180gr (eram super plina) paine prajita cu salata de vinete si rosii
Cina: din toate câte putin  o bucata de Tiramisu (37gr), 2 biscuiți (29gr), 2 biscuiți cu cremă (28gr), 2 bucățele de rahat ( 22gr) și 2 biscuiți cu ciocolată (24.4gr) =140.4 gr dulciuri + 40 gr ciocolată amăruie

Iată-mă ajunsă la finalul primei săptămâni de Rina, săptămână în care am scăpat de 3,4 kg. E foarte mult pentru o săptămână de dietă, dar e și datorită faptului că am început brusc după o vacanță de răsfăț la all-inclusive, am intrat direct în dietă.
Aici puteți găsi meniurile mele din cea de-a doua săptămână de dietă și sper că ați găsit motivația să urmați acestă dietă, în cazul în care aveți nevoie să pierdeți câteva kilograme.
Pe curând!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *